Nieuwe campagne met als thema: Blijf zien waar je van houdt! ❤️

14-02-2022 | 19:27

Het Oogfonds heeft een nieuwe huisstijl en vanavond start onze nieuwe campagne met als thema: Blijf zien waar je van houdt!

De nieuwe huisstijl is gebaseerd op de vorm van een iris en de kegeltjes en de staafjes. Omringd door alle mooie dingen die we graag zien.

De nieuwe campagne laat de reis zien van Jan-Jaap en zijn gezin naar het noorderlicht. Jan-Jaap heeft retinitis pigmentosa en zijn dochtertje draagt hetzelfde gen. We vragen aandacht voor de impact van een oogziekte en de oplossing die nodig is om het zicht van zijn dochtertje te kunnen behouden. Het onderzoek van prof. dr Camiel Boon is hoopgevend! De spot zal vanavond om 20.45 op Net 5 voor het eerst worden uitgezonden.

Blijf zien!
Omdat iedereen wil blijven zien waar hij van houdt, werkt het Oogfonds aan een toekomst waarin niemand meer slechtziend of blind wordt. Daarom investeert het Oogfonds in wetenschappelijk onderzoek, in innovatie, geven ze voorlichting en steunen ze patiëntenverenigingen in hun doel de kwaliteit van leven van mensen met een visuele beperking te verbeteren. De reis van Jan-Jaap en zijn gezin laat de impact zien van een leven zonder zicht. Er is meer geld nodig voor een oplossing!

Het Oogfonds heeft de droom van Jan-Jaap en zijn gezin kunnen verwezenlijken dankzij reisorganisatie Nordic.

Bekijk nu de indrukwekkende reis van Jan-Jaap en zijn gezin op oogfonds.nl